دتکتور دود یونیزه 24 ولت

بازديد : 153 | تاريخ : 1397/03/24 | به اشتراک بگذاريد Share
کلمات کلیدی :

0ريال

 

آشكار ساز دود آرياك سری ASD

مدل :ASD-24 V
 



اصول كار :

سنسور اين دتكتور از دو محفظه بيروني و داخلي تشكيل شده و عنصر آمرسیوم 241 بصورت فويل در محفظه داخلي قرار گرفته در هنگام كار دتكتور يك ميدان مابين دو محفظه برقرار ميشود .

     وقتي دود وارد ميدان شود باعث تغيير ميدان ولتاژ مي گردد و اين تغيير ولتاز توسط برد الكتريكي دتكتور را به حالت آلارم يا آژيري مي برد و چراغ نشانگر LED  دتكتـور روشـن مي شود اين دتكتور  حساس به دود هاي رقيق  ونامريی است و براي اماكني مانند اتاق برق ، كامپيوتر و ...  مناسب مي باشد .(تا به حال دستورالعملی در رابطه با عدم استفاده این نوع دتکتور در محلهای مسکونی و اداری صادر نشده)

اين آشكار ساز ابزاری مناسب برای تشخیص آتش های بدون دود زیاد می باشد که برای اماکن عمومی، منازل و کارخانجات به کار می رود. این دستگاه با سیستم مرکزی اعلام حریق  مورد استفاده قرار میگیرد.

پس از برقراری تغذیه، LED دستگاه هر 5 ثانیه یکبار چشمک می زند که این عمل نشان دهنده فعال بودن دستگاه می باشد.(بس از 20 تا 30 ثانیه دستگاه آماده به کار می باشد) پس از تشخیص دود، آشکارساز فعال می شود و ضمن روشن شدن چراغ LED، به سیستم مرکزی فرمان اعلام خطر می دهد.
پس از برطرف شدن آثر دود، با reset کردن مرکز کنترل، آلارم قطع شده و آشکارساز به حالت عادی باز می گردد.
 
طریقه نصب :
ولتاژ تغذیه به پایه های 1 و 6 دتکتور وصل می شود(مثبت پایه 1 و منفی پایه 6)
هنگامیکه دتکتور روی پایه نصب شده باشد، ولتاژ تغذیه در ترمینال های 2 و 5 برقرار می گردد، که به دتکتور بعدی یا مقاومت انتهای خط وصل می گردد. 

اضافه کردن يک نظر

تصوير امنيتي:

محصولات آریاک دارای استاندارد و تاییدیه آتش نشانی