دتکتور دود فتو رله دار

بازديد : 171 | تاريخ : 1397/03/24 | به اشتراک بگذاريد Share
کلمات کلیدی :

0ريال

 

آشكار ساز دود 12 ولت آرياك

مدل :APD-12R
 



اصول كار :
 
این آشکارساز برای تشخیص انواع آتش های دودزا مناسب بوده و به ویژه برای استفاده در سیستم های دزدگیر طراحی شده است. این دستگاه برای اماکن عمومی، منازل و کارخانجات قابل استفاده می باشد.
 
پس از برقراری تغذیه، چراغ LED دستگاه هر 2 ثانیه چشمک می زند که این عمل نشان دهنده فعال بودن دستگاه بوده و پس از 10 تا 15 ثانیه دستگاه آماده به کار می باشد. با وقوع حریق و پس از تشخیص دود، آشکارساز عمل کرده و ضمن روشن شدن چراغ LED کنتاکت خروجی از حالت نرمال تغییر وضعیت می دهد. با رفع حریق و برطرف شدن اثر دود، آشکارساز به طور خودکار به حالت عادی باز می گردد. در این حالت چراغ LED آشکارساز مجددا چشمک زن شده و کنتاکت خروجی به حالت نرمال برمیگردد. قابل توجه است که کنتاکت خروجی به گونه ای طراحی شده که برای حالت کار نرمال، " بسته " و برای حالت آلارم، " باز " باشد.

                    
 
طريقه نصب:
 
  • ولتاژ تغذیه 12 ولت باید به پایه های 1 و 6 آشکارساز وصل شود(مثبت پایه 1 و منفی پایه 6)
  • هنگامی که آشکارساز بر روی پایه نصب شده باشد، ولتاژ 12 ولت در ترمینال های 2 و 5 برقرار میگردد، که می تواند به عنوان خروجی کمکی برای تغذیه آشکارساز بعدی و یا مدار هشداردهنده مورد استفاده قرار گیرد.
  • کنتاکت خروجی برای فرمان به مدار هشداردهنده باید از پایه های 3 و 4 گرفته شود.
  • برای اینکه یک مدار هشداردهنده بتواند از چند آشکارساز فرمان بگیرد، باید پایه شماره 3 آشکارسازها به یکدیگر و پایه شماره 4 آنها به یکدیگر وصل شوند.
مشخصات فنی:
                           
دتکتور دود فتو رله دار 12 ولت

 

اضافه کردن يک نظر

تصوير امنيتي:

محصولات آریاک دارای استاندارد و تاییدیه آتش نشانی